Реєстрація приватного акціонерного товариства (ПрАТ):

 

– консультація щодо процедури реєстрації;

– підготовка пакету установчих документів:

  • установчий договір;
  • рішення засновників про створення ПрАТ;
  • протокол установчих зборів про розподіл акцій серед засновників ПрАТ;
  • протокол про заснування органів ПрАТ;
  • протокол про повноваження представника;
  • статут ПрАТ.

– робота з Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку (підготовка і подача документів для реєстрації/випуску акцій, отримання свідоцтва про випуск акцій, отримання звіту про результат приватного розміщення акцій);

– робота з Національним депозитарієм України (підготовка і подача документів для присвоєння акціям міжнародного ідентифікаційного номера цінних паперів; підписання договору про обслуговування випуску цінних паперів);

– реєстрація акціонерного товариства і статуту в органах державної реєстрації (отримання виписки з Єдиного державного реєстру про державну реєстрацію, отримання опису з кодом доступу до результатів державної реєстрації в online-режимі);

– організація процесу приватного розміщення акцій між засновниками і оплати ними номінальної вартості акцій;

– отримання документів, що підтверджують право власності засновників на акції.

Вартість послуги:

Якщо акціонери фізичні особи (резиденти) – від 13 000,00 грн. *

Якщо акціонери фізичні особи (нерезиденти) або юридичні особи резиденти – від 16 000,00 грн. *

Якщо акціонери юридичні особи (нерезиденти) – від 19 000,00 грн. *

* Окремо оплачуються:

послуги нотаріуса (нотаріальне засвідчення підписів засновників на установчих документах);

посвідчення карток підписів для відкриття поточного рахунку в банку;

нотаріальна довіреність на представника;

передбачені законодавством збори і платежі в державних органах, необхідні у рамках процедури реєстрації.

Вартість нотаріальних послуг залежить від кількості учасників/засновників підприємства.

Остаточна вартість розраховується після первинної консультації (оцінюється наявність/відсутність необхідних документів, кількість і резидентність акціонерів, визначення потреби в додаткових послугах і послуги з реєстрації ПрАТ).

Термін надання послуг з реєстрації – 55-60 робочих днів (з урахуванням підготовки документів і термінів перевірки документів державними органами).

 

Замовити послугу

Під час реєстрації ми надаємо додаткові послуги:

    • • надання юридичної адреси – 1 500 грн/рік;

 

    • • поштове обслуговування – 1 600 грн/рік (з урахуванням знижки);

 

    • • отримання довідки з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України Головного управління регіональної статистики – 300 грн;

 

    • • реєстрація в Державній фіскальній службі України (ДФС) підприємства платником ПДВ, отримання виписки – 900 грн;

 

    • • реєстрація в Державній фіскальній службі України (ДФС) підприємства платником єдиного податку, отримання виписки – 900 грн;

 

    • • підготовка пакету документів на отримання електронного цифрового підпису для надання електронної фінансової звітності – 500 грн;

 

    • • виготовлення печатки – 450 грн;

 

виготовлення двокольорової печатки (з розміщенням емблеми, лого) – 550 грн.;

підготовка пакету документів для відкриття розрахункового рахунку в банку

    – 500 грн.

Потрібна консультація?

Залиште заявку і наші фахівці зв’яжуться з вами протягом 1 години

 

Ви робите безкоштовний дзвінок через інтернет до нашого контакт-центру.

Режим роботи контакт-центру:
понеділок - п'ятниця з 9:00 до 18:00.